Tuesday 22 April 2014

makan, progress report, presentation dan sebagainya

tajuk kau kemain panjang lagi kan. aku ni ada masalah tahap malas yg tinggi. lagi banyak kerja, lagi la aku malas. sbb dia mcm stress tau. pastu kau stuck. pernah x rasa mcm tu? last2 nanti terjadi lah kerja last minute ( alasan sgt kau ni) 

jumaat ni ada progress presentation, woi aku data pun tah hape2 ni, minggu depan kena submit proposal ( okay yg ni dah ada tapi kena edit). kadang2 perasaan nak berhenti master adalah sgt tinggi. hahah. okay abaikan. aku nak cerita tentang aku makan egg salted squid yg sedap gilosss dekat

Restoran haslinda sim Abdullah.




Tu harga2. kalau kau makan setakat 2-3 org memadai lah ambil set small saje. paling aku suggest egg salted squid la ye. terpejam pejam mata kau makan kang. hahah. tgk sikit lauknya 


aku order salted egg squid, mushroom chicken dan kangkug belacan. total utk semua ni termasuk air dan nasi adalah rm46.50. 

Nasi habis dulu, lauk xhabis lagi. hahaah 



No comments:

Post a Comment