Friday 23 May 2014

modvier dan wonder mama

hari rabu haritu aku teman asmaa teman kawan dia pau pergi beli baju dekat modvier. pau nak beli jubah lacey ara calaqisya itteww.

aku tak faham macamane modvier boleh kat situ sebab parking takde. susah juga la. ke belakang2 tu ada? ntah la xtau. sepanjang kat kedai tu beberapa kali gakla dengar org jerit, kereta sape bla bla bla tolong alihkannnn. hehe

Ni 1st time aku pergi modvier ni. aku gambarkan dalam otak ni lain, bila dah sampai lain. macam hampa sikit. ntah. nak kata kosong sgt, xla juga. sebab kalau penuh sgt kang xmuat bila ramai. nak kata x menarik, xde la juga. eiii tak tau. maybe sebab sebelum ni tengok gambar2 nampak mcm cantik, tu yg aku berharap lebih tu. tapi okay jewww. cuma fitting room tu ada 3 je. time aku xpergi ramai org okay la. kalau time ramai camne ek? huu

byk baju tinggal yg besar2 je. size S byk dah habis. pastu vendor mcm xrestock baju diorg. haha. 

tapi pau dptla lacey ara dia. color pink cantik. xtau nak ckp camne. tapi ada 3 color je pun time tu. masa jumaat minggu lepas aku g calaqisya kat sana byk color. huu

oo lepas tu terjumpa master cery. dia presidential master dlm shaklee. kaya habis tu. pastu dia xkp baju dia S tp xde size. tau x mana butik diorang2 ni. bila aku bagitau, dia ckp eh kau ni semua benda tau. haahah. tau je, nak beli duit takdo :p

lepas modvier kitorg g makan wonder mama kat bangsar village.
sedapppp. asmaa yg ajak pergi situ. layan gambar je boleh?

spaghetii pau. xingat la nama apa.bunga sekadar hiasan haha Rm22.00

beef burger ni sedap x hingat. cili atas fries tu adalah sgt sedappppp. ni aku punya Rm18.90

erm black pepper fried rice with soft shell crab kot?? sedap jugaaaa. rm20.90

portion besar tau semua. semput nak habiskan. pergilaaaa. x menyesal sebab sedap!!

No comments:

Post a Comment