Tuesday 6 May 2014

nananannaan

lama sangat dah x update blog ni. hahah. life aku boringgg. mcm tak ada apa sangat nak di ceritakan. tapi aku dah buat sejarah dengan duduk rumah paling lama lepas aku sambung master ni. 7 hari wei. 4 hari aku ponteng lab. hahah

patut nak balik kluang 30 april malam, balik serdang ahad ( 4 may) so kiranya aku ponteng jumaat je la kan. tapi tiba2 si quchai ada kerja dekat JB hari rabu (30 april tu) , maka terpaksa lah ( byk la kau punya terpaksa) aku ikut balik selasa tu 28 April. dah jadi aku ponteng rabu dengan jumaat. haahha. okay tu tak pe lagi. ntah macamane si quchai kata dia xdpt blk serdang ahad sebab kerja xsettle, dlm hati aku ok la aku blk naik bus la nanti isnin. sebab ahad ramai org. aku dah siap beli tiket. last2 tertutup hati nak blk. hahaah nak semak2 ikut quchai blk hari selasa gak (6may). aku pun jual la tiket aku kat dhiffan kan. ehhhhh tiba2 si quchai ni kata dia terpaksa tangguh n balik khamis. kau rasa???? geram je aku. last2 harini (6 may) balik la aku naik bus ke serdang. menyirap je aku. haha so total ponteng 4 hari


khamis ni ada presentation review paper dannnn aku x siap apa lagi. bagus nya kau miza. apa pun tak boleh ni.


sepanjang aku cuti haritu 2 kali ulang alik jakel BP . jakel la ni g hantar msg 1 may ada sale, maka pergilaaa.eh pastu dpt coupon discount 15%. apa lagi esok nya ulang lagi. tapi beli baju melayu quchai lah.



kain peach tu rm36 semeter, yg turqoise tu rm48 semeter. mula2 elok je akak tu turun kan harga jadi rm33 dgn rm45, eh lpas dia tau aku ada coupon, terus charge harga asal kau. siot betul. kalau tak dah berdouble discount aku dpt! saje la tu nak comission byk. geram je aku. haha

dah habis cerita sia2 aku. yg penting skrg ni sedih sebab xde lauk2 mak yg mcm ni


eh 1 je gambar aku ada. ada lagi sambal ikan bilis kicap dgn sup tulang daging. aaaa sedapppp :( :(





No comments:

Post a Comment