Sunday 11 May 2014

Vendeur Festival

Sape pergi VF yg ramai sgt org tu? saya!!!

Gigih kau aku pergi semata2 nak beli dress greek mazlianulmaznan. Gerak dr rumah hajar dalam pkul 9.45. Sampai sana dalam 10.30. Lepastu terkejut bila kat pintu dewan tu, kena stop dan beratur. Eh ni da macam nak masuk butik Coach time black friday LOL. tapi seriussss aku mcm, wadehel ni. hahah. last2 dpt la masukkan. ha lepas tu sesak nafas aku.

Serius wei aku mcm zombie, jalan sikit2. Tempat tu sangat xsesuai utk letak 400 vendor dlm tu. kecil dan sempit sangat. Belum campur vendor yg dg lambat lagiiiiiiiiiiiii. time2 tu la kau nak tolak barang2 kau, bersangkut2 bagai. serius semak wei. org sesak2, kau nak tolak brg kau? seriusly? -_-

Kesian dekat baby2 yg kena ikut mak dia. tapi bukan salah mak dia pun. Sebab sebelum tu aku baca kat instagram ada org tanya, Boleh bawak stroller tak?? oh jawapan dia : Bolehhhh,laluan sangat luas utk hakak2 semua. amboi. byk lah kau punya luassssss.

sebenarnya barang2 kat sana best2. tapi tula. kalau kau dah kena himpit, apa je kau dpt tgk? bila dah lalu kat lorong2 baru mcm lega sikit. aman damai. hihi

sempatlah aku beli dress yg aku nak tu. besar sikit kat bahu. eh takpeee.asal dapt je. hahah. hajar beli kasut dkt shoeblitz n skirt dekat adornlook.

time pukul 12 tu aku tgk booth bellaammara dah mengira duit dah, brg2 dah habis kot utk waktu tu. calaqisya dah mcm pasar borong. org ramai gila, baju pun dah campak2. belum campur org stop amik pic neelofa, -_- buat sesak. ada yg ajak belleyahya selfie, sempat ko dik tgh berhimpit2 tu.

aku dgn hajar gigih nak cari jalan keluar ni, siap naik tangga dewan, takde jalan, pelik gila. tah cmne termuncul blkg dewan, jumpala org jual skirt ashannas blkg dewan. haha. sbb rmai sgt serbu, so diorg kena tutup yg blah depan tu. aku dtg rasa kain je. sebab bukan pakai skirt sgt kan.

Tapi best la brg2 tu, serius. yg xbest sbb kena berhimpit macam zombie


balik tu pergi pre order tudung kat minaz. nak order baju, badan kena size semut. malangnya badan aku size anai2. hahha

p/s : bru dpt berita fairus dah bersalinnn.aww best nya :)

No comments:

Post a Comment